![]() |
נושא לדיון : האריזה הגרפית החדשה של סלקום.
אחרי חודש שסלקום מאמצת אריזה גרפית חדשה, הגיע הזמן לפתוח את זה לדיון.
על המיתוג מחדש, אמון המעצב שעיצב את נענע10 החדש ואת ynet. נוויל ברודי. קשה להגדיר את השינוי שעברה האריזה הגרפית של סלקום, נוויל ברודי הוסיף להם לסגול את הצבעים: צהוב, ורוד ותכלת. הפונט השתנה, הלוגו התמתן, והאריזה הגרפית נהייתה יותר ממסוגרת, כל אייטם והמקום שלו. כתבות בנושא: http://www.calcalist.co.il/marketing...096503,00.html http://www.themarker.com/tmc/article...081118_1038296 סלקום לפני: http://www.pashkevil.co.il/wp-conten...8/11/nokia.jpg סלקום אחרי: http://i186.photobucket.com/albums/x...newcellcom.jpg מה דעתכם? |
השינוי נחמד, אך למרות זאת לא הייתי משנה הכל.
ואי אפשר להתעלם שהN95 רק משפר את העיצוב(: |
אני לא רואה ממש הבדל משמעותי בין התמונות
זה ה N95 עושה את השינוי העצום |
נחמד מאד, נקי,פשוט ומקצועי.
אין כאן משהו מיוחד. |
ממש מקצועי
|
עם כל הכבוד למקצועיות והעיצוב.
אני בכלל לא אוהב את העבודות של נוויל ברודי. עם כל הכבוד למעצב הזה. |
כמובן שיש שיפור זה יפה ומקצועי אבל אני לא רואה פה משו מדהים.
וגם מה שבעיקר מוסיף זה הN95 לא העיצוב שלו חח. כמובן שנשאר רק לקנאות בניל ברודי הזה,לא משנה אם אוהבים את העבודות שלו או לא ברור שהוא עושה מזה אחלה כסף. |
השינוי דווקא יפה, מאוד חדשני. אני אהבתי.
|
המעצב הזה הפך כבר למותג, זה נראה שאנשים לא הולכים אליו בגלל האיכות של העיצובים שלו, אלא בגלל השם שלו.
הוא יכול לעצב בצייר ואנשים עדיין יקנו ממנו בהרבה כסף. |
אני לא רואה מה הוא יכול לעשות שכל מעצב בפורום פה לא.
אז מה קרה? הוא הלך בטח לאיזה "בית-ספר" ולמד על הצבעים והפונטים,מה מושך ואיך וכו'. סה"כ הוא עושה דברים שכל אחד היה יכול לעשות.ממבט ראשון כאילו אין פה כלל חשיבה o-o כמה כסף הוא קבל על זה (הערכות)? |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:44. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ