![]() |
קידום אתרים VS פירסום ויראלי
או במילים אחרות - גוגל נגד פייסבוק - מה חזק יותר?
וכשאתם נותנים את התשובה, בבקשה תנסו לחשוב בעוד כ-10 שנים מהיום. |
במידה ואתה מדבר על SEM בפייסבוק אז זה תלוי בצורך, לא כולם רוצים לבסס את האתר שלהם על תשלום PER קליק, גם לא לכולם שווה לעשות כזה דבר. במידה ואתה מדבר האם כדאי להרים עמודים כמו "בר רפאלי מתפשטת" במקום להשיג קישור איכותי, אז אני אישית אעדיף קידום בגוגל שבו כמות הטראפיק ידועה מראש והרבה יותר חשוב מזה הטראפיק הרבה יותר ממוקד לאתר שלך, אני לא חושב שצריך סיבה נוספת למה גוגל מועילה יותר מפייסבוק.
|
שובל, אתה ישר רץ למונחים של כסף, אני מדבר איתך על מונחים של כמות כניסות וחשיפה. הם יותר מעניינים אותי.
מה גם שבתגובה שלך לא התייחסת לחלק החשוב והמודגש של ההודעה שלי ..."בעוד 10 שנים מהיום". |
בלי לחשוב גוגל יותר טוב כניסות קבועות בלי לשבור את הראש
מי שעושה בכל הדפים צריך לשבת כמה שעות ביום כדי להשיג את הכניסות ולפתוח קבוצות לאנשים כבר נימאס מכל הלייקים |
גוגל, יותר ממוקד, המערכת שלהם מטורפת ברמות הדיוק.
|
היעילות בפייסבוק לא נמדדת על פי כמות הלייקים.
קשה למדוד בפייסבוק את אחוזי ההמרה וגם את מידת היעילות של הפעילות, ולכן קידום אתרים במנועי חיפוש עדיף. בכל מקרה, כדאי להכניס את פייסבוק כחלק מהאסטרטגיה ולא האסטרטגיה עצמה (במידה וידועים לשווק נכון). לכן העדיפות צריכה להיות: א. קידום אתרים במנועי חיפוש ב. פייסבוק כאשר מקדמים אתר אין להסתמך על תנועה ממקור אחד בלבד וחשוב מאוד לשלב כמה מקורות ביחד. |
פייסבוק עובדת כבר היום והיא עוד תצא עם רעיון שיכניס אותה חזק מאוד לעולם המכירות.
אבל עדיין, השקעה בפרסום בפייסבוק זה כמו להשקיע בבורסה במנייה אקראית. אתה לא יודע שמה שהשקעת יניב לך רווחים (ולא, פשוט לא מודדים הצלחה לפי כניסות וגולשים!!! כמעט תמיד רק לפי רווחים!!!). בגוגל לעומת זאת יש לך כ"כ הרי נתונים וסטטיסטיקה שעוזרים לך להגיע לרמת דיוק של השגת לקוחות, שזה לא קיים בשום מקום אחר, ואתה יודע שיהיה לך החזר על ההשקעה. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:02. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ