פורום: עיצוב וגראפיקה
07-02-11, 11:36
|
|
תגובות: 12
צפיות: 3,381
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
06-02-11, 01:14
|
|
תגובות: 4
צפיות: 2,078
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
05-02-11, 14:09
|
|
תגובות: 4
צפיות: 2,078
עיצוב| כמה עיצובי אתרים אחרונים שלי
כמה עיצובי אתרים אחרונים שלי ד"א אני חדש בפורום הזה אז ברוכים הנמצאים!
http://ufu.co.il/files/b4ro50ih5mts4rm3pooq.jpg
http://ufu.co.il/files/86255urwt1kkxy1700uj.jpg
...
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
05-02-11, 14:08
|
|
תגובות: 4
צפיות: 1,396
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
05-02-11, 14:06
|
|
תגובות: 10
צפיות: 2,735
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
05-02-11, 14:03
|
|
תגובות: 5
צפיות: 1,972
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
05-02-11, 14:01
|
|
תגובות: 4
צפיות: 1,653
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
05-02-11, 13:59
|
|
תגובות: 7
צפיות: 2,280
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
05-02-11, 13:54
|
|
תגובות: 2
צפיות: 1,096
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
05-02-11, 13:53
|
|
תגובות: 8
צפיות: 2,256
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
05-02-11, 13:52
|
|
תגובות: 3
צפיות: 1,316
|
פורום: עיצוב וגראפיקה
05-02-11, 13:49
|
|
תגובות: 3
צפיות: 1,408
שמע אני מחזק את מה שכתבו פה.. אילוסטרריטור זה...
שמע אני מחזק את מה שכתבו פה.. אילוסטרריטור זה הדרך הכי טובה (לדעתי) ללוגואים.. תלמד טיםפה זה רק נראה מסובך שתתחיל עם ווקטור אתה לא תפסיק חח .. ד"א הכיוון נחמד אבל הביצוע היה יכול להיות הרבה יותר טוב
|