12-10-05, 14:42
|
# 2
|
קידום ושיווק אתרים תודה על תרומתך איש! (:
|
ציטוט:
בתהליך הביקורת יש לציין את המקרה לפרטיו המלאים:
א. שם הספק (שם החברה ולינק אל אתר החברה).
ב. תאריכי וזמני שיחות עם הספק.
ג. ציון הבטחה שנמסרה בכתב על ידי הספק (הבטחות בעל פה לא מתקבלות), ניתן להדביק לוגים של אייסיקיו, אך לוודא שהם אינם נמשכים מעבר ל-10 שורות. ככלל, ככל שתצליחו לאסוף פרטים בכתב (העתקי תכתובות באימייל לדוגמה) כן תצליחו להוכיח את טענתכם.
ד. תיאור הבעיה אם הייתה או תיאור הטיפול ואיך הוא נוהל, לפי שביעות רצונכם או להיפך.
|
אנא רשום לפי הכללים...
ובקשר לביקורת, זה נכון שהחברה חייבת לעמוד בזמנים שהיא הציבה לעצמה וללקוח אך תנסו ללכת לקראתם קצת, במקרה הזה אני חושב שאתה צודק ונקווה שהביקורת הזאת תעזור לחברה דיגיטק "לתפוס את עצמה בידיים".
בברכה,
בן.
|
|
|