ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
בני , עם הלקוח סוכם על תשובה של עד 48 שעות ולא יותר מכך .
אם הייתי מסכם איתו על תשובה שלאחר יותר מחודש .. אני חושב שהייתי יכול להיות מספיק הוגן איתו ולתת לו את הקרדיט לקבל את השרת שלו למשך תקופת הזמן בחזרה .
אך הלקוח הסכים לבקשה ואף הבטיח לחזור אליי תוך 48 שעות , אך לא חזר .
כל לקוח שחזר אליי קיבל תחלופה מסויימת שבה הוא בחר מההיצע שנתתי לו .
אז בכל זאת האחריות מוטלת עליי ? למרות שהבטחתי לתת לו את 48 השעות של ההחלטה על מוצר אחר בחזרה ?
ולמרות שהוא הסכים לתנאי הנ"ל ?
ובנוגע לחוקים - כפי שציינתי הלקוח מוזמן לתבוע אותי .
זה שהוא בן 12 או 13 או בכל גיל אחר לא מונע מאבא לשו לתבוע אותי .
אך במקרה הנ"ל אני אציג את המסמך של הד ארצי בתביעה ואני אציג הוכחות מוצקות להסכמה שלו לתנאים שהצבתי בפניו ושלהם הוא הסכים באופן מוחלט ...
|
אני מקווה שאתה רק עושה את עצמך. הרי שנינו (ורבים אחרים) יודעים שעברת על חוקים רבים, וכמו שאמרתי לך - קח את זה כשכר לימוד (שאני רואה שאתה לא מנצל). כי אם תמשיך בקו הנוכחי שלך, בשלב כלשהו תעמוד מול מישהו שלא יוותר על זכויותיו.
ושוב, הלקוח שלך לא אשם בזה שאתה קיבלת צו סגירה לשרתים הלא חוקים שהפעלת, וידעת מראש שהם לא חוקיים.