ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
אוקיי ..
לדעתי להבטיח ללקוח 48 שעות החזר זה יחס מעולה למרות שאני לא חייב את זה מבחינה חוקית כיון שמדובר פה בצו שעלול להתפתח לבית משפט .
ותרשה לי להתנצל בפנייך על כך שאכן אני אדם עסוק שעובד במהלך היום (מחוץ לחברה) ולא תמיד אני יכול לתת יחס למי שלא שילם על שירות כלשהוא ובעצם מקבל אותו בחינם .
|
לדעתי 48 שעות זה לא מספיק
וגם אם נתנת לו 48 שעות לא היית יוכל להתקשר ללקוח לברר איתו בטלפון מה קורה אם התשובה
לא לשחק אותה ראש קטן אם היית מתקשר אליו אני בטוח שהלקוח היה מעריך אותך מאוד
והתנצלות של מתקבלת
