וודא שיש ברשותכם את הנתונים הבאים:
1. יש ברשותך חבילת שירות 2 (הSP2)
2. יש ברשותך את כל כל העדכונים האחרונים
3. תוכנת האנטי וירוס מועדכנת
כדי לנסות להחלץ מהבעיה נסה לפעול כך:
א. השתמש בשחזור המערכת כדי לשחזר את המחשב שלך למועד מאוחר יותר.
התחל->כל התוכניות->עזרים->כלי מערכת->שחזור המערכת [System Restore]
או
ב.בעדכן את המחשב שלך על ידי שימוש בעדכון האוטומטי של חברת מיקרוספוט.
התחל->עדכונים
או
התהילך הנ"ל יסיר בוודאות את התוכנה הזדונית בתנאי שברשותך מספר לקוח או מערכת ההפעלה שלך רשומה.
ג. הורד\הפעל את הכלי להסרת תוכנת זדוניות על ידי שימוש בכתוכות הURL הנ"ל
http://www.microsoft.com/israel/secu...e/default.mspx
או
ד. עדכן את תוכנת האנטיוירוס שברשותך לפי הוראות היצרן
כדי להיות להבא בטוח כי המחשב שלך לא יקבל תוכנות זדונית בצע את הפועלות הבאות.
א. בתנאי שיש לך מספר לקוח או מערכת ההפעלה שלך רשומה. הורד את המוצר החינמי Windows AntiSpyware
למידע נוסף גלוש לאתר הבא
http://www.microsoft.com/israel/atho...e/default.mspx
ב. הפעל את העדכונים האוטומטים
http://update.microsoft.com/microsof....aspx?ln=en-us
ג. בקר באתר הבא ולמד כיצד להגן על המחשב שלך בחמישה שלבים בלבד
http://www.microsoft.com/israel/atho...wcomputer.mspx
לבסוף בקר באופן קבוע באתר הבא
http://www.microsoft.com/israel/atho...y/default.mspx כדי ללמוד עוד על אבטחת המחשב למשתמש ביתי, ועל הפתרונות של חברת מיקרוספוט לשמירה על פרטיותך בזמן הגלישה באינטרנט.