View Single Post
ישן 29-12-05, 21:57   # 11
Ori
תודה על תרומתך :)
עסק רשום [?]
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,674

Ori לא מחובר  

VB היא לא ממש שפת תכנות,

זה יותר כמו לבנות בית בלגו.

הפעם הראשונה שהתנסתי בה הייתה ביום שני האחרון,
עשיתי דברים נפלאים - במספר דקות.
__________________
בברכה,
אורי אהרונוביץ
Admin AT uptime.co.il

  Reply With Quote