תלוי עם מי הם רוצים להתעסק.
אם קהל היעד שלהם הוא ילדים בעיקר אז באמת יותר נוח להם להשתמש ב-SMS. לפעמים ההורים לא מרשים לשלוח כסף וכשמדובר ב-SMS אז איכשהו זה יורד בחשבון אחר לגמריי וההורים לא ממש שמים לב.
לעומת זאת, במידה והם מעוניינים להתעסק עם לקוחות רצינים הם לא יבואו אליהם עם SMS. אני לא רואה בעל חברה או מנהל של איזשהו עסק יושב ושולח SMS-ים כדי לאחסן את האתר שלו או לרכוש דומיין. יתרה מזאת, ואמרתי את זה כבר כמה פעמים, לקוחות רצינים הם לקוחות שנשארים איתך להרבה זמן ולא מזמינים חודש חודש אלא לחצי שנה או שנה. אין טעם להשקיע בלקוחות חודשיים כי לרוב הם עוצבים לאחר מספר חודשים בודדים.
אישית, אני מעדיף לעבור מול חברות ועסקים. אצלי אפשר לראות שההזמנה המינימלית היא לשלושה חודשים. אני מעדיף לא לארח בכלל לקוחות שנשארים חודש חודשיים, דורשים תמיכה נון סטופ ואין לך רווח לטווח ארוך.
|