View Single Post
ישן 15-10-05, 17:45   # 8
Eye-Soft
Permanently Banned
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,158

Eye-Soft לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT
זה לא עניין של "איך העולם עובד",
גם אני שולח מייל (בצורה אוטומטית) ללקוחותי על מנת להזכיר את מועד התשלום,
אבל זה לא מחובתה של החברה להזכיר לך,
אבל כן מחובתך לדעת זאת.
(בדיוק כמו שלא תשכח לשלם מיסים).
מיסים אתה כן מקבל תזכיר ולרוב ישנה הוראת קבע...
ושליחת המייל זה מספיק. לא אמורים לצפות מהלקוח לדעת בדיוק באיזה יום נגמר לו השרת. זוהי לא חובתו !

אדם
למה אנחנו צריכים לרדוף אחרי הלקוח לשלם? אני דואג לתת לך הכל בזמן תדאג לשלם בזמן.
--------------------------

סליחה, מה בדיוק אתה נותן לי בזמן ? שאני אבין... מנהל השרת לא נותן כלום מלבד את השרת וזהו דבר חד פעמי ברגע שהוא רואה את הכסף ! לא פחות ולא יותר. בנוגע לתמיכה ? הלקוח מתקשר כדי לקבל תמיכה ובדיוק באותה צורה (אולי דרך תקשורת שונה) ספק השירות צריך להודיע ללקוח מתי נגמר לו ה"מנוי" בדיוק כמו שבוויזה שלי אני מקבל התראה לפני שפג התוקף שלה ובדיוק כמו שאני מקבל התראה לפני שנגמר כל דבר אחר.