View Single Post
ישן 16-10-05, 00:10   # 4
yoavz
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 346

yoavz לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Ilya G
בהצלחה במעבר , ולמה אתם לא עושים את זה בלילה שהלקוחות לא ירגישו?


איליה.

אתה רוצה שטכנאי עייף יתעסק לך עם מסדי הנתונים?

הוספה של הארדיסק, הוספה של זכרון זה דבר שעושים בשעות הלילה המאוחרות - למרות שפעולה שכזו אורכת בין דקה ל3 דקות.

פעולות שלפעמים דורשות אינטרקציה עם הלקוח ושת"פ עם הלקוח לא עושים בשעות הערב ואפילו לא בשעות הלילה.

חברתנו מחזיקה על שרתיה לקוחות עסקיים וכן גם לקוחות ממדינות זרות.

ההודעה על Downtime היא רק פעולת בטחון - precaution.

באם יקרה מצב ש... - שללקוח לא תהיה סיבה לבוא בטענות לחברתנו. בין השאר ההודעה על הdowntime היא אמצעי לומר ללקוח שיכול להיות מצב ש... וגם בין השאר - כסת"ח.

ולא אין בית ספר למחרת ד"א לכל המתעניינים - יום שני הוא יום חופש בבתי הספר בישראל.

Last edited by yoavz; 16-10-05 at 00:12..
  Reply With Quote