View Single Post
ישן 13-02-06, 18:44   # 7
alex
חבר וותיק
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: הרצליה
הודעות: 1,000
שלח הודעה באמצעות MSN אל alex

alex לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי eur2
תראה בשביל לשמור על הסוללה במצב טוב צריך פעם בתקופה של בערך שבועיים לבצע פריקה מלאה אין לי מושג באיזה מצב הסוללה שלך אבל אם רוב הזמן הסוללה הייתה "במנוחה" אז המצב שלה לא אמור להיות טוב...

תראה אלכס אני לא בא להתכווכח איתך פשוט אני אומר לך מניסיון של חברים שלי שיש להם ניידים והם נדפקו מהעניין של הסוללה, עד שהסבירו להם מה עושים בשביל להאריך את החיים של הסוללה.

ואני לא בטוח שאפשר לעשות לו הארכת אחריות...
יש לך מסמך שיכול להוכיח את זה ומי הספק של המחשב שאפשר לפנות אליו בשביל הארכת אחריות?

בכל מקרה אני מאחל לך בהצלחה במכירה...

יבגני
אין לי מושג לגבי הסוללה אני לא מומחה הדור בסוללת בסך הכול עשיתי את מה שהיה רשום במדריך להארכת חיי הסוללה, כדי להאריך אחריות כל מה שיש לעשות הוא פשוט לפנות לHP בארץ ולבקש הארכת אחריות, הראשונה תיעשה דרכי ואחרי שדרוג הכרטיס של הלקוח יהיה זכאי לקבל את התמיכה הלקוח החדש.

למה אני אמור במצב מצוין? כי בפעם האחרונה , לפני כמה שבועות , ניסתי להשתמש בסוללה והיא החזיקה יותר 4 שעות למרות שבפועל אמורה להספיק ל3 על סמך זה בלבד.
  Reply With Quote