View Single Post
ישן 17-10-05, 19:58   # 7
yoavz
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 346

yoavz לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי A.Digitekk
המנהל של הוסטפרו.
סלח לי לומר לך אבל אתה פשוט כמו "חייל של אייל"
אתה בול כמו שאני הייתי לפני חודשיים אבל תחכה אני מבטיח לך פה.
נחכה עוד חודש חודשיים 3...ונראה מה תגיד אוקי?
אייל יש לו כוח השפעה אדיר. אני לא יודע עם זה בגלל הגיל יש משהו שבהתחלה מושך אותך להגיד שהוא אחלה בנאדם וזה וזה.
בקיצור תחכה.
בהקשר לזה:
תומר לא חייל של אף אחד, זה הרושם שיש לנו, חברת הוסטפרו על אייל, אייל כמו כל שאר האנשים בעולם העוסקים במסחר ומתן שרות - מתוקף תפקידם לא יכולים להיות נשמות טהורות!
לא יכול להיות שלקוח ישב שעה ביום על הטלפון עם האדם שבסך הכל משכיר לו את השרת (חומרה) ואת התשתית (חיבור לBB של 012 במקרה של אייל).

על שרות כזה משלמים כסף. הידעתם - רוב חברות התוכנה בעולם מתפרנסות מרשיונות תמיכה?
זה בדיוק הסיבה למשל שצה"ל עובד על UNIX ולא מעביר את כל המערכות שלו לLINUX מהסיבה הפשוטה שבUNIX יש תמיכה - שעולה כסף ולא מעט כסף.

במחשב שרת יש בסה"כ 2 "חוטים" (לזה שטען שאייל שכח לחבר חוט כלשהו)
תתפלאו לשמוע - חשמל ורשת.

קחו לדוגמא את חוות השרתים של בזק בינ"ל שעל איכותה וטיבה אין עוררין, היה לי בזמנו שרת שהתחלתי לתחזק שם את השרת הבעלים קנה בתשלומים מבזק בינ"ל ושכר 1U בארון.
מה קיבל :
1U בארון
1 כבל חשמל לחיבור לרשת מס' 1
1 כבל חשמל לחיבור לרשת מס' 2
1 כבל רשת למתג (Matag לא Meteg)
כתובות אייפי
1 כתובת IP היושבת בתוך מערכת הניתור ומערכת הFW של בזק בינ"ל

ו-ז-ה-ו.

זה שאייל הרגיל אתכם, הלקוחות, שמשום מה השכרת שרת היא גם כרוכה בתמיכה, זה טעות פאטאלית של אייל.

אתם משכירים שרת, וחיבור לתשתית. זה הכל

באם לא יאה לכם השרות של חברה \ אדם מסוים - אתם יכולים לקום ולעזור
רוב האנשים משלמים בכרטיס אשראי \ העברה בנקאית
לא משהו אוטומטי - אבל הכל על בסיס חודשי

לא טוב - אתם תמיד יכולים לקום וללכת.

לא יכול להיות שאנשים נכנסים - קונים שרת ייעודי ללא ידע בסיסי בכלום
ובאים בתלונות לכל העולם

כמו שלא יכול להיות לי לקוח שמקבל ממני גישת FTP והורס את השרת משחק שלו פעמיים ואני אצטרך לתקן אחריו.
פעם ראשונה - סבבה הילד לומד, פעם שניה - הילד מקבל הזדמנות אחרונה פעם שלישית אין גישה FTP אין תמיכה.
הוא גמר את "שעות התמיכה" שלו אצלי.

שיהיה לכולנו חג שמח והמשך יום נעים,
-- יואב צורי
טכנאי HostPro.co.il

Last edited by yoavz; 17-10-05 at 20:13..