מתי כל "חברות" ההוסטינג היום יבינו, ששרת ודומיין כמובן צריכים לפעול רצוף, זה בלתי אפשרי - נכון.. אבל כמעט רצוף זה גם טוב.
אנשים משקיעים באתר כלשהו, ואז מגיע חוסר האחריות של "חברות" האחסון.
מה אני יגיד לכם, למרות שזה לא המקרה.. אבל בכל זאת היו מקרים מעולם..
פרצו לשרת? תדאגו לשרת חילופי מייד לכל לקוח ותתמכו בו בעידכוני הDNSים.
המעבד נשרף או שיש בעיית חומרה? כנ"ל, דאגו מייד לתחליף.
כנ"ל לגבי מעברי שרתים, התקנות שרתים וכו', אתם מתכננים לעבור שרת / חוות שרתים?
תדברו עם מנהל חברת הוסטינג אחרת, שיעזור לכם בעת צרה במידה ויש עיכובים ואז גם אתם תעזרו לו בשעת צרה.
היו מקרים עם המון חברות, נטו הוסט, בייזיקנטוורק וכו'..
בנושא הזה של היציבות השרת והאתר, צריכים להיות אחראיים אין מה לעשות.
ובדיוק במקרה הזה, זה כולל גם דומיינים, אתה מפתח אתר על כתובת מסויימת, דבר ראשון תדאגו שבועיים לפניכן לחדש את הדומיין, אם לא יוצא לכם לבקש את זה מבעל החברה אז על השניה הוא היה צריך לחדש את הדומיין, זה לא יאמן הדבר הזה, פשוט אבסורד.
הלך כל האתר לדעתי.
|