View Single Post
ישן 13-04-06, 17:21   # 7
Sagi
חבר וותיק
 
Sagi's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 35
הודעות: 1,745
שלח הודעה באמצעות ICO אל Sagi

Sagi לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי SITEAM
אני לא מבין מה הטענות?

הם רושמים בפירוש שהם לא מספקים תמיכה בנוגע לרישום או עדכון דומיינים.

מה גם שכשאני שלחתי אליהם מייל לתיבה של הדומיינים הם ענו תוך מקסימום יום. אל תשכחו שאלה חבר'ה שמתקשרים עם העולם החיצון עד שעה 12:00 בצהריים בערך. אח"כ הם לא עונים לפניות ורק מטפלים בעיניינים פנימיים.

בנוגע לפותח האשכול: כאשר מבקשים לבצע שינוי כלשהו בפרטי הדומיין, חייבים להשתמש בתיבה שאיתה נרשם הדומיין.
אם לא משתמשים בתיבה הזו, אלא נניח בתיבה שלך, אז נשלח מייל אחרי כמה שעות (תלוי מתי ביצעת את הבקשה) שבעל הדומיין עצמו צריך להדפיס, לחתום עליו ולפקסס חזרה ל-ISOC. תוך זמן קצר השינוי מתבצע.
אין עם התהליך הזה שום בעיה (וגם אם כן, אין מה לעשות נגד מונופול...)
שמע אני קניתי דומין ואחרי כמה ימים רציתי לשנות dns
סבבה נכנסתי לאתר שלחתי בקשה אישרתי באיימיל הכל טוב ויפה חיכיתי קצת שלחו לי אייימיל אם טופס שאני צריך לשלוח להם לפקס.. סבבה הדפסתי חתמתי שלחתי
ולא היית תשובה בערך 5 ימים ניסיתי שוב דרך האתר לשנות dns אישרתי באיימיל ועכשיו אפילו המכתב שאני צריך לשלוח בפקס לא מגיע..מה עושים במצב כזה?