View Single Post
ישן 16-04-06, 18:29   # 10
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Kuchi
א ) קרא חוקים !
ב ) אל תגיד מחובר או לא זה ברור שעכשיו תגן אליו אתה מקבל ממנו כסף חחח
ג ) בהצלחה
ד ) לארז (ככה קוראים לו ?) למנהל חברה שעליה הביקורת
לידיעתך חוק הגנת הצרכן אומר שגם אם יש חוזה ולא עברו 18 ימים מאז קיבל לקוח את השירות יש ביכולתו לקבל את כספו המלא ! אפילו אם יהיה חוזה האומר שמבטל שרות יקבל רק שקל
עכשיו אפילו אם עברות 18 ימים יש סעיף בחוק זה האומר אפילו אם עברו 18 ימים אבל אותו לקוח לא מרוצה ומתלונן משמע אומר לא קיבל את מה ששילם עליו ? יוחזר כספו במלואו
לך להוריך שאל מהו חוק הצרכן או תתקשר לאגודת הגנת הצרכן .
בכל זאת פרש סרב על מנת שלא יגידו שבגלל שהוא משלם לך אתה כותב את זה עדיף שלא תתערב
לא אני לא בא להגיד לך אל תתערב אבל זה ידוע שאם אתה מקבל ממישהו כסף אתה תעזור לו לא ?
חחח בכל מקרה בהצלחה לכולם
א. מה הבעיה בהודעה שלי?
ב. הוא באמת היה מחובר...עובדה שאני דיברתי איתו ועדכנתי אותו לגבי השרת.
ג. ארז מוסר תודה .
ד. תקן אותי אם אני טועה אבל אם רשום בתקנון שאין החזר כספי האם זה תקף? (הוא לא נראה לי רשם...סתם לדעת לידע כללי).
עכשיו ככה, אני הגבתי בהודעה לא כי הוא משלם לי אלא בגלל שבביקורת צוינו כמה פרטים על השרת שלי, פרטים שרציתי להסביר יותר לעומק. מבין? הדבר נוגע בשרתים שלי אז אני רושם הודעה כדי להראות שמבחינת השרתים זה מטופל.

חג שמייח.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.