20-05-06, 13:13
|
# 54
|
מנהל קהילה ומנהל כללי בדימוס
|
ציטוט:
נכתב במקור על ידי אברי
הכל שאלה של מיתוג ומיצוב (ותתרגלו למילים האלה). אנשים קונים מותגים בשביל ה-LIFESTYLE, להרגיש שייך. אבל המיצוב של המותג הוא גמיש. למשל, קורונה (ביקה מקסיקנית) שבמקסיקו אפילו העשירון התחתון לא יסכים לשתות אותה, ובארץ הפכו אותה למותג יוקרה. מקרה דומה ישנו עם הביגוד של טומי הילפיגר. אדון טומי מייצר סחורה איכותית, אין ויכוח. אבל בארה"ב הוא לא ממוצב לעשירים, ופה בארץ (קניון ארנה) פתאום הפכו אותו למותג יוקרה.
אז איך אומר שטרסלר? שלא יעבדו עליכם.
אברי
|
תביא נשיקה (+חיבוק =)
סיכמת את זה הכי טוב שיש
|
|
|