אשכול
:
שאלה שעלתה במוחי.. בנוגע לשעות תמיכה
View Single Post
26-05-06, 23:40
# 1
Jarhead
חבר מתקדם
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 37
הודעות: 529
אבל כשהשרת לא למעלה והלקוח מתקשר מה שאתה עושה לא נקרא תמיכה לפחות לא מבחינתי אתה רק מודיע לו שקרה משהו ושאתם מטפלים בבעייה.
אז למה לא להקדים תרופה למכה וכאשר השרת לא באוויר ואתה מודע לכך לשלוח אימייל לכל לקוחות האחסון ולהודיע להם שקרה כך וכך..?
Jarhead
צפיה בפרופיל גלוי
שלח הודעה פרטית אל Jarhead
מצא הודעות נוספות מאת Jarhead