ציטוט:
נכתב במקור על ידי Kuchi
פרש סרב ראית איך אתה דופק את עצמך ?
מצד אחד המנהל שלא שילם אומר לך לא לתת כלום ואתה מבצע מצד שני שפתאום אומר לך כן לתת אתה לא נותן ?
הייתי אומר שאתה או משקר בזה שיש גיבוי או בזה שאתה באמת מחכה למנהל הראשי ביננו 2 שניות מתקשרים שואלים כן לא וזהו גם אם זה לא אז רק שתדע שזה חל גם עליך התביעה ! למה ? כי לא הקשבת למנהל שלא שילם אבל שהוא אמר לך לא לתת ולגבות שהוא יעלה הקשבת ? משהו מסריח !
עזוב את זה שהקבצים של הלקוח על השרת שלך
אלעד תפרטים של הלקוח שקנה מפרש סרב לא בעיה לדעת !
פרש סרב חייב ומחוייב לתת את פרטי הלקוח שלו אל הלקוח של הלקוח מדוע ? כי כך הדבר במדינתנו החמודה ישנו חוק האומר כך שאם הוא דורש את פרטי הלקוח שלך אתה מחוייב לתת לו !
לא פרטים כמו משתמש סיסמא אלה טלפון פלאפון וכ"ו וכן יש כזה חוק כמו שאם אני יפקט לך תשרת תוכל לבקש תפרטים של האייפי שלי מחברת האינטרנט שלי !
תהנו
ופאש סרב באמת שאתצה מראה כמה שאתה לא רציני !
יענו אם המנהל שלא שילם היה אומר לך למחוק את כל הפרטים של הרסיילר היית עושה זאת ?
ממש לא רציני גרמת לי עכשיו לראות כי חברתך אינה רצינית !
המשך יום נעים
|
היי היי זה לא אומר שגיא לא רציני אני מבקש , הוא לא נתן אישור ולפי מה שהבנתי ממנו
משיחה בICQ זה שכנראה זה לא היה אותו הלקוח לפי מה שהבנתי .
עוד בסוף ייתבעו אותי פה בגללך לא אמרתי שהוא לא רציני אמרתי בסה"כ שזה לא בסדר מה שהוא
עשה יש הבדל גדול בין "לא רציני" לבין "לא בסדר" .