23-07-06, 07:10
|
# 8
|
кто ты?
|
ציטוט:
נכתב במקור על ידי loading
אני אומר שהם צריכים לספוג את העלות.
מזה החוצפה הזאת "המחירים עלו אז אנחנו מעלים לך".
תחשבו שאתה מתקשר לחנות מחשבים אומרים לך מחשב 5 אלף שקל ואתה שולח ואז אומרים לך "אוי אדוני מצטערים המחירים של חלקי המחשב עלו בצורה מטורפת המחיר הוא 7 אלף שקל".
זה לא בעיה של הלקוח שהמחירים עלו זה בעיה שלכם. עד עכשיו הרווחתם מהדומיינים וקורה שנתקלים במצב לא נעים שמעלים תמחירים אבל תלמדו לספוג את זה ולא לגרום ללקוח להרגיש מיואש ומרומה!
ויש לכם טעות גדולה כאשר אתם אומרים שהלקוח צריך לקרוא את התקנון!
לפני כל רכישה בעל העסק חייב להציג את התקנון ללקוח ואפילו שהלקוח יחתום עליו אז אם גם את זה לא עשיתם אני מציע לכם לשתוק ולספוג ת10 שקל האלו שלא יעשו אף אחד עשיר (רק לקוח מרוצה).
|
מסכים 
|
|
|