http://www.devarea.be/Front/NewsNet/...eportId=147933
זה לגבי Interfaces.
לגבי Over Riding, זה אחד מהמאפיינים הבולטים של פולימורפיזם. יש לי איזושהי מתודה, נניח באחד מה Controls המוכנים. נניח המתודה שמציירת את החלון ב Windows Application. אני אומר "אני רוצה שהמתודה הזאת תתנהג אחרת", שזאת למעשה המשמעות של פולימורפיזם (אותו רכיב, יכול להתנהג בצורות שונות בהתאם לצורך), אני דורס את ההתנהגות המקורית, ומחליף אותה (לפחות חלקית) במשהו שלי.
וזה, דרך אגב, תקף גם למתודות שאתה עושה. מתודה, שתעמוד במצבים שונים.
כל העניין של הפולימורפיזם מורכב יחסית, וגם של האינקפסוליישן (ירושה, זה למעשה באיזושהי רמה חלק מפולימורפיזם). הנושא של הOOP מכיל הרבה חומר תיאורטי.