ציטוט:
נכתב במקור על ידי Open
למען האמת אם הבגדים היו ניראים לי אז למה לא?..
זה כל אחד והטעם שלו ואתה לא יכול להתווכח בעיניין, אני דיי מאמין שרוב הגולשים כיום מסתכלים על התוכן באתר.
ראה למשל בעיצוב זה כמה תוכן יש ויש רואים אותו (למשל הכתבה הראשית שבולטת לעין).
|
אמרתי לך, למדתי פירסום ומיתוג, עיצוב תמיד יהיה הדבר הראשון שימשוך את האדם, לא התוכן. אני לא מאמין שהאונ' מלמדת סתם מה שנראה לה הגיוני, הכל נבדק והוכח. יצא לי לעבוד על כמה פרויקטי מיתוג ואני אומר לך, תוכן בלי עיצוב לא יעשה את העבודה. אף אחד לא שם קצוץ על תוכן כיום. אני אתן לך עוד דוגמא. עיתון הערץ נחשב לעיתון האוביקטיבי ביותר, ואיך הוא נראה? כמו אניו-יורק פוסט, לוגו שחור, לא מיוחד, מעט תמונות, מעט פרסומות וכו'. מולו יש את מעריב וידיעות שהם העיתוניים המובילים שמכילים הרבה צבע אבל פחות אוביקטיביות.