View Single Post
ישן 08-09-06, 14:01   # 9
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

אוקיי,
מצטער פותח האשכול אבל אני מאמין לעידן, אני מכיר אותו ואת יותם והם אחלה אנשים!
לפי דעתי עשיית הגיבוי - משהו שמנהל האכסון צריך לעשות ללקוחותיו במידה ולא יודעים כיצד אך לא בתוקף איומים, התנהגות איומה.

לא יודע מה איתך אבל אם אני מרגיש מלקוח זלזול וקללות אומר לו,
חביבי החשבון שלך עד X לחודש X, עד אז אתה לא מקבל תמיכה, לא ממני ולא מהתומכים בכל צורה ודרך שהיא.
בין היתר בתום זמנך נפרד כידידים.

פותח האשכול, גם פתחת פעם ביקורת טובה, עפ"י חוקי הוסטס - אסור לפתוח לאחר מכן עוד ביקורת..

מקווה שהכל יסתדר, שבת שלום.

עריכה: לאחר קריאת הלוג של יותם - במצב כזה שלקוח מאיים עלי, חוסם אותו באיסי, מסן, לא מוכן לענות לטלפונים ממנו, אך האכסון ממשיך לפעול עד תום זמנו כפי שהובטח בתוקפת החיוב.

במידה וזה ממש מפריע לי, מקבל החזר כספי חלקי (לפי הזמן שנשאר לו) ועוזב, באותו היום.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.

Last edited by FreshServ.Net; 08-09-06 at 14:05..