ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT
רגע,
אתה מתלונן שהוא לא מחובר בICQ אחרי שהוא הציע לך להתקשר?
אתה רוצה תמיכה, תתקשר..
רוצה תמיכה בICQ? חכה שהוא יתחבר.
מהכרות קצרה עם עידו והכרות ארוכה הרבה יותר עם החצי שני של חברת NetClass (מרטין),
מדובר ב-2 אנשים שיתנו הרבה למען הלקוחות שלהם.
בנוגע להתקפות,
אני חולק עליך,
אני עד להתקפות האלה וגם עזרתי לחסום חלק מהן,
להפתעתי, גם בעומסים כבדים השרת הזה פועל מצויין ובמהירות (הרבה מעבר למה שציפיתי).
הפיצוי אם בכלל,
הוא על דעת מנהל החברה,
זה לא שלא קיבלת שירות, קיבלת שירות שמהסיבות שלך אתה לא מרוצה ממנו.
חבל שאתה לא מדבר איתו לפני שאתה רץ לפורום,
וגם אם יש 3 ימים של תקלות לזמנים קצרים אחרי 27 יום ללא שום תקלה, אתה לא חייב-באמת שלא, אבל אתה יכול לגלות מעט הבנה.
אני יודע שאני כותב ב"נימה מעוצבנת",
פשוט לפעמים זה מרתיח לראות שאנשים רואים בפורום הוסטס מפלט לרוץ אליו לפני שמנסים להסדיר את העניין בדרכים טובות יותר.
נ.ב
פרצו לך לפורום?
תדאג לגיבוי כמו שצריך, אף אחד לא אחרי לזה שפרצו לך.
דניאל.
|
תודה דניאל על התמיכה,
ורק בזכותך השרת שלנו עמד בעומסים הללו.
בנוגע לקטע שאתה אומר פורום הוסטס הוא מפלט, נכון את צודק,
אבל לפחות הבן-אדם קרא את מה שאמרתי, מה שהוא לא עשה באייסיקיו.
מספיק לי זה, שיבינו באמת מה הולך פה,
הוא רשאי לחשוב כרצונו.
בנוגע ל-27 יום שעובד השרת ברצף,
השרת שלנו עומד כ-42 יום באוויר, תודות לך, דניאל.