ציטוט:
נכתב במקור על ידי BarMan
השרתי משחק של 120 אצל החברה דיגיטיק, ולא דיו-סרב אני יודע שעכשיו יש בעייה בשרת
עם ה SSH, כשהתקשרו אליי לקוחות אמרתי להם מה שאמרו לי לעביר להם.
שהשרת יסודר היום בערב, זה הכל.
|
ציטוט:
נכתב במקור על ידי BarMan
ברגע שהוא התקשר הייתי באמצע משהוא חשוב, והוא התקשר פעם אחת אמרתי לו להתקשר
יותר מאוחר וזהוא, לא קיללתי עליו ולא שום דבר.
|
מוזר שהתיאור שלך והתיאור שלו שונים לגמרי, הוא אמר שאתה מסנן אותו כבר חודשים, השיחת טלפון שהוא פירט כאן לטענותיו זה אחת מני רבים שהתנהלה באותו אופן.
אתה טוען שבדיוק בפעם הזאת היה לך משהו חשוב לעשות ושלא ידעת שיש בעיות בשרת (שאפילו לא שלך...כלומר..בבעלות דיג'יטק) ורק אחרי האשכול הזה אתה פותר אותם.
לעומת זאת הוא טוען שהשרת כבר חודשים "מקרטע"...
ככה שאחד מכם משקר ואחד מכם דובר אמת.
וכמו שאמר פה מאור למעלה, אם אתה מתחייב לתת תמיכה ("דיב סרב מציע מגוון רחב של תומכים אשר יוצא מענה מהשעה 9 בבוקר עד השעה 7 בערב.") אז גם אם אתה משחק אתה מחוייב לתת להם תמיכה, כי הוא שילם עליה.