View Single Post
ישן 05-10-06, 17:39   # 6
MaorD
הוסטסניון
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 35
הודעות: 2,220

MaorD לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי BHXHUI
שלום,

אני מאוחסן אצל חברת HTTP.co.il מספר זמן והנה הביקורת:

הכסף הועבר אל החברה בשעות הלילה ומיד נשלח מייל (אוטו') שהרכישה נקלטה והחשבון יפתח בהקדם.
ציפיתי לחכות הרבה זמן (יחסית), אך התעוררתי בצהריים והנה- החשבון נפתח והכל פועל.
כמו כן לאחר פתיחת החשבון (בעוד אני חושב שרובוט שולח את ההודעות לאחר אישור סופי) נשלח אליי מייל עם פנייה ותשובה לדברים שכתבתי בתיבת ההערות במהלך ההזמנה.

התהליך הראשון הסתיים בלי בעיות, כפי שמצופה מכל חברה אחסון.

התחלתי להתעסק עם השרת, הרצת מערכות, אתרים וכו- הייתי מרוצה מאוד בימים הראשונים, לא היה רגע שהתעצבני ואמרתי "יא אללה עם השרת הזה" (ובמספר חברות הוא רגעים כאלה).

הזמן המשיך לעבור ועדיין לא שלחתי מייל אחד ואפילו לו הרמתי צלצול לצוות התמיכה.
היום הם הפתיעו אותי, הייתה חצי דקה התחברות ל-FTP והשרת לא טס, הוא עבד רק מהר (כמובן שבעודי מרים את הטלפון הבעיה הסתדרה).


אז את האמת? בניגוד לרוב הביקורות פה אני לא יכול לתת ביקורת על:
התמיכה - לדעתי התמיכה הכי טובה היא שלא צריך אותה (וזה מה שקורה אצל HTTP).
אופי המנהל/צוות - גם לא הייתי רושם אם הייתי יודע (לא משנה לי), אך אין לי דרך לדעת כי מעולם לא נאלצתי לדבר איתו.

ובקיצור, אני ממליץ לכל אדם שמעוניין באחסון לבדוק את HTTP.co.il, המחירים מעולים (נמוכים מאוד יחסית), שרת שעובד כמו סוס ואף בעיה שאני יודע עליה או שישבה את התנועה לאתרים.

אתר החברה: http://www.http.co.il

בהצלחה.
זה מה שקורה שאתה מתאחסן אצל חברה ולא אצל עסק זעיר של כמה נערים שלא יודעים
לתחזק את השרתים.
אחת הסיבות מדוע הם מרוויחים פי כמה וכמה כסף על כל עסק זעיר שנפתח או שפתוח כבר כמה שנים היא שהם מקצועיים ואישרת את העיניין הזה.
(בדר"כ לקוחות מדברים ישר עם בעל החברה או העסק ולא עם התמיכה כי התומכים פשוט אינם).