View Single Post
ישן 27-10-05, 10:09   # 30
LinuxServ
חבר וותיק
 
LinuxServ's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: הַמִּזְרָח הַתִּיכוֹ
גיל: 37
הודעות: 1,353
שלח הודעה באמצעות ICO אל LinuxServ שלח הודעה באמצעות MSN אל LinuxServ Send a message via Skype™ to LinuxServ

LinuxServ לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
לכבוד טל , Loading.co.il .

אתה יודע מה אני מוצא בך ? אדם צבוע שאין לו דעה אמיתית ומחליף עורו כמו נמר שמחליף חברבורותיו .

מצד אחד אתה בא אליי ואומר לי במסנג'ר ובאיי סי קיו , אתה אדם טוב עושה מאמצים וכו' , אתה מעיר הערות נכונות ואומר כי לא תפרסם ביקורת רעה .

אוקיי , אז עשיתי הכול בשביל הלקוחות ,
לקחתי , פירמטתי את השרת (למרות שזה ארך יותר מדי זמן) , פיציתי אותך כלקוח והבטחתי לכל הלקוחות כי השרת מעכשיו יעבוד באפטיים של 99 אחוז ללא בעיות .

למשך כל תקופת שהייתך בחברה , אף פעם לא מצאת משהו טוב להגיד על השרת או על השירות ותמיד באת אליי בתלונות , גם כשניסיתי לעזור הכי טוב שאני יכול .

תיחזוק ? אני לא מבין בזה , מה לעשות , אני לא מומחה .
את העבודה אני משאיר למומחים והם קובעים כמה זמן לוקח לטפל בה ומהי הבעיה בפירוט .
אך כנראה שלך זה אף פעם לא מספיק .

שוב הסבר שלי , שום מענה שלי , שום תשובה שלי לא עניינית בשבילך .
כשהיו בעיות בשרת , תמיד לקחתי זאת על אחריותי ולא האשמתי אף אחד בנפילות שלי .
אם היה צריך להאשים ואם באמת הייתי חסר אונים מלעשות משהו , הייתי מסביר זאת ללקוח .

תמיד אבל תמיד לקחתי אחריות למעשיי בכל הנוגע אלייך וללקוחות האחרים וכשהיו נפילות דאגתי לשים לזה סוף , לפרמט ולדאוג ליציבות .
מתחזק יש לי וזה לא רק אבי , מה לעשות שלא כל אחד יכול לפתור כל פיפס קטן ב 5 דקות מרגע הדיווח .

הביקורת הזו נכתבה מעצבים כיון שלא חזרתי אלייך בזמן היום .
לא חזרתי בזמן ? אני בן אדם . מותר לי לתקן את מכשיר הטלפון שלי כדי שאוכל לשרת אותך לאחר מכן .

הביקורת "הרעה" הזו לא אובייקטיבית מבחינתי כיון שאני יודע שנתתי לך את כל כולי גם בשירות וגם באמינות , אם הייתי רוצה לרמות אותך או לדאוג שהאתר שלך לא יהיה פעיל הייתי בורח ונעלם לך ולא הייתי עונה בכלל , תסכים איתי על זה .

בכל מקרה אתה מציג אותי ותמיד הצגת אותי באור שלילי , אתה מצפה ממני שאעשה בשבילך הכול ב 5-10 דקות על כל בעיה .
זה לא פועל ככה .

הא ועוד דבר ,
אל תאשים אותי בסגירת האתר שלך , אני לא אשם לגבי ההחלטות שלך שאתה עשית בעצמך .
האתר שלך למעלה , המסדים למעלה (כמו באותו לילה של הפירמוט שבדקתי למענך 10 פעמים שהמסדים גובו כמו שצריך ושלא יהיו פשלות , גם את זה אתה לא מזכיר .)

אין לך שום סיבה להאשים אותי בסגירת האתר שלך או איבוד מוטיבציה שלך , זה עניין שלך בלבד !


שיהיה לך המשך שבוע נעים ,
ליאור .
מרוב השיחה שלך הבנתי שאתה פשוט לא מתאים לעסק שכזה ,אתה פשוט אומר את זה במילים אחרות!
אתה מאשים כל הזמן אנשים אחרים ואומר שאתה לא יודע איך לעשות את זה ואיך לפתור את זה...
אני מציע שתפרוש.
__________________
-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 052-6779005 03-6195560 ,מסנגר Y@irNet.us ,איסי 893060 - נראה תמיד כלא מחובר. (לא בשבת.).
*אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי*
www.LinuxServ.co.il |