View Single Post
ישן 27-10-05, 12:26   # 34
loading
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,225

loading לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי il
מי מבטיח 0 תקלות ? יש כאן חברה כזאת ??? אפילו 012 לא מבטיחים 0 תקלות, אז איך יכול משהו להבטיח את זה?

חברה נמדדת באיך שהיא מטפלת בתקלות, ולא בזה שיש לה תקלה...
הייתה לי פעם הפסקת חשמל 8 שעות בנטוויזן, היה שבוע בברק שרק לקוחות ברק הגיעו לאתרים, ב 012 נפל ה - gateway.. לא חסרים סיפורים.. השאלה מה עושים.

כל מי שיעבור על האשכול, יבחין שאכן, נעשים \נעשו דברים על מנת לתקן את המצב במהירות האפשרית. אפשר היה אחרת ?? אולי.. אבל מכאן לרמת התגובות יש מרחק רב.

כן, אקסטרים התקינה מחדש את המחשב (לא בשביל הכיף שלהם), וכן קיימת בעיית קאשינג בשרתי די אן אס בארץ, אבל האשכול הזה בכלל לא מוצדק..


איל
שרתים.
אייל אתה ממש לא צודק
אני נותן את דעתי למשך כל החצי שנה ולא רק על התקופה של הפירמוט
ואתה צודק חברת נמדדת על הטיפול והתחזוק שלה ועל זה הביקורת אני לא רואה כן שביקשתי מאה אחוז אפטיים אבל שבועים-שבוע ללא נפילה וללא תקלה חייב להיות בחברה תיקנה וזה המינימום לדעתי כי יש חברות עם 30-40-50 ועוד ועוד יותר אפ טיים אבל זה לא ביקשתי.
וגם כשיש נפילה ביקשתי שתסודר יותר מהר ולא שליאור רק יעביר תהודעה וזהו הוא עשה תעבודה שלו ממש לא ככה וגם כשאני אומר לו שיודיע לי במידה ותוקן הוא לא מודיע ולא אחראי בקיצור הוא עדיין לא מפנים את הדבר הזה שלא כל האתרים שאצלו הם חובבנים או אתרים של ילדים קטנים שאם יפול יום יומיים שבוע זה לא נורא ובגלל זה היחס והתגובות שלו על נפילות וכדומה