View Single Post
ישן 27-10-05, 17:41   # 3
Dima
אקס מנהל
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד
גיל: 37
הודעות: 4,641

Dima לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי NadavAfuta
אולי אני חדש פה,
ואולי אני לא מבין כמוכם בעסק שכזה-

אבל אני כן יודע איך אמור להיות היחס בין מוכר-קונה.

לפי הביקורות כאן,ולפי תגובות בעלי הארון נדמה שלקוח אחד הוא בעצם כלום,
ולא אכפת לכם לאבד לקוחות(אני לא מתכוון לכל החברות,חס וחלילה יש חברות זהב).

כבוד בקושי יש,עזרה?תמיכה?יציבות?אמינות?יחס?איפה זה?.
אז לפי הביקורות כאן(חלקם)-או שהתומך\בעלים לא זמין כמעט אף פעם למציאה,
או שזה-אני לא יכול לדבר עכשיו,או שזה "לא יודע אין לי שום מושג".

בדוגרי אתם רציניים?הלקוח,הוא אחד שמשלם לך בשביל שתספק לו את רצונותיו וחלומותיו ותמיכה שעליה הוא משלם.
אני רוצה תגובות,מלקחות ומבעלי עסק,וזה לא במטרה לנקום\להתלונן וכ"ו,סקרנות בלבד.

בתודה,
נדב.
אתה צודק, אבל תראה. רוב ה"חברות" שפתחו "עסק" לא יודעות בכלל מה זה יחס אישי לכל לקוח, הן לא יודעות שתאכלס לקוח אמור לקבל את מה שהוא משלם עליו.

הם חושבים:"לא נתתי ללקוח את מה שהוא רצה? מקסימום נביא פיצוי והוא ישתוק".
צריכים באמת לשנות פה את התפיסה של בעלי העסק כלפי לקוחות מפני שבאמת לפי מה שזה נראה לא פוחדים לאבד לקוחות, ממש לא אכפת להם (לבעלי העסק).

חברה, תזכרו שחוץ מזה שאתם נוסעים לחווה לטפל בשרת מידי פעם, יש לכם גם לקוחות על הראש, זה העניין של העסק. צריכים לדאוג שהכל יהיה טיפ טופ, הן מבחינת תחזוק וזמינות השרת והן מבחינת הזמינות והשירות ללקוח.
אחרת אין מקום לעסק שלכם במדינת ישראל.

זה שאתם נותנים מחירים כמו שאמרו פה פעם באיזה נושא: "כפול שני ארטיקים באוטו גלידה" ואז אתם אומרים לעצמכם: "רגע, מה הוא בעצם משלם לי? מה אני מרויח ממנו?" ואז אתם מרגיעים את עצמכם עם המחשבה שהוא שילם קצת ואתם לא חייבים לו תמיכה. אז בואו ואני אחדש לכם, כל עוד הוא לקוח שלכם והוא משלם לכם, אתם מחוייבים להביא לו תמיכה של 1000$ אם צריך.

שורה תחתונה:

לקוח אמור לקבל את מה שהוא שילם עבורו ולא כל מיני פיצויים או תחליפים או לא יודע מה...
אם אתה - בעל העסק, מרגיש שאינך יכול לספק את השירות שהלקוח ביקש ממך, תהיה נחמד והחזר לו את הכסף עד האגורה האחרונה.

דימה.

Last edited by Dima; 27-10-05 at 18:29..