ציטוט:
נכתב במקור על ידי NadavAfuta
אולי אני חדש פה,
ואולי אני לא מבין כמוכם בעסק שכזה-
אבל אני כן יודע איך אמור להיות היחס בין מוכר-קונה.
לפי הביקורות כאן,ולפי תגובות בעלי הארון נדמה שלקוח אחד הוא בעצם כלום,
ולא אכפת לכם לאבד לקוחות(אני לא מתכוון לכל החברות,חס וחלילה יש חברות זהב).
כבוד בקושי יש,עזרה?תמיכה?יציבות?אמינות?יחס?איפה זה?.
אז לפי הביקורות כאן(חלקם)-או שהתומך\בעלים לא זמין כמעט אף פעם למציאה,
או שזה-אני לא יכול לדבר עכשיו,או שזה "לא יודע אין לי שום מושג".
בדוגרי אתם רציניים?הלקוח,הוא אחד שמשלם לך בשביל שתספק לו את רצונותיו וחלומותיו ותמיכה שעליה הוא משלם.
אני רוצה תגובות,מלקחות ומבעלי עסק,וזה לא במטרה לנקום\להתלונן וכ"ו,סקרנות בלבד.
בתודה,
נדב.
|
אדוני צודק מילה במילה,
מה לעשות יש אנשים שלא מתייחסים ללקוחות כמו שצריך אבל אני יכול להבטיח לך שזה לא הרוב.
הלא לא מדובר רק בלקוחות אלא ברושם, אם תשיג לקוח אחד ותטפל בו כמו שצריך הוא יספר לחבריו ויביא עוד ויציג עליך ביקורת טובה, ואז גם בחברים שלו תטפל ואז תגדל ותהיה יותר רציני.
אדוני צודק מילה במילה.
כך אנו נוהגים בחברת ServPlace
בכבוד הדדי :qqb007:
תומר