ניסיתי לדבר עם מי שמכר לי את הסרבר, אבל הוא לא הגיב לי
בערוץ הראשי גם לא קיבלתי תגובה
אם לא פועלים, אז ההתייחסות תהיה מזערית
אני בטוח שעכשיו המנהלים יתייחסו ברצינות ויעבירו כמה סרברים (אם לא, חבל בשבילם)
אני לא סתם משועמם שמחפש להרוס לאנשים את השם
אני אחד ששילם ממיטב כספו על מוצר, וקיבלתי פשוט חרא, לאחר שקיבלתי התחייבות
אפשר גם להוסיף שהתמיכה שלהם לא משו?שאני צריך לפתור בעיות בעצמי? או שאני הורס לו את השם יותר מידי עכשיו?)
|