ציטוט:
נכתב במקור על ידי הכומר
יש לי שאלה לשאול אותך[ואת כל שאר החברות שרושמות כאלה נושאים] אתה חוסך בכסף? על הלקוחות אני מתכוון, נראה לך הגיוני שחברה לכל דבר תרשום את ההתנצלות שלה על גבי פורום שאפילו לא שלה.
אם אתם מתביישים להתקשר ללקוחות אם כזה דבר שלחו להם אס.אמ.אס.
קצת התחשבות, לא כל הלקוחות שלכם אני בטוח נכנסים לפורום כל יום ובודקים כל הודעה שנמצאת.
-בן.
|
גנבת לי בעיקרון מה שרציתי לרשום.
דור, אנחנו מכירים דיי הרבה זמן, אני אומר לך זה לא מכובד לרשום בפורום "התנצלות ללקוחות".
אם כבר, אפשר להכין דואר אלק' כללי, ולשלוח לכל הלקוחות.
ואז אפשר לסדר SMS יפה שיודיע ללקוחות על קבלת דואר אלק' מפורט שיסביר להם בנפרד מה הבעיה ועל הפיתרון.
ככה, כמו שאתם עשיתם, סליחה על הביטוי אבל אתם מתהגים כמו מטומטמים, אם לא היה לי איכפת לא הייתי אומר כלום. ממליץ לך לעשות משהו דומה למה שאני אמרתי, או להתקשר לכל לקוח להודיע לו על הנפילה ועל הפיתרון, אבל זה לוקח דיי הרבה זמן שלא לדבר על תשלום לשיחות, דיי מיותר לדעתי.
בהצלחה
יבגני