ציטוט:
נכתב במקור על ידי yoavz
Extreme-Serv (סליחה, אך איני יודע את שמך)
יש לך גישה שגויה בכל מה שקשור בעולם העסקים.
יש דבר שנקרא - ספק שרות
יש דבר שנקרא - End User - משתמש קצה - לקוח אחרון בשרשרת השרות
יש דבר שנקרא - ספק שרות בסיס
דוגמא:
ספק שרות - החברה שלי, חברת HostPro
End User - לקוח שלי. ניקח למשל, אממ, את K-mizrahit
ספק שרות בסיס - איל, שמספק לי את השרת לארח עליו את הלקוחות.
זה דוגמא אמיתית מהחברה שלי.
הEnd User קונה ממני שרות מסוים, נגיד לשם הדוגמא, חשבון אחסון. ההתקשרות מתקיימת בין הEnd User אלי, ספק השרות.
כל מי שהEnd User מכיר זה אותי והוא רוצה לקבל שרות ממני הלקוח לא מכיר את איל.
במקרה שהשרת נופל לא יכול להיות שהלקוח הקטן שלי יתקשר לאיל נכון? כי ההתקשרות היא ביני לבן הלקוח ולא בין הלקוח לבין איל.
לכן לא יכול להיות שבכל נושא אתה תאשים את האדם שנמצא מעליך בהררכיה.
זה לא משנה בכלל ללקוח שהשרת למטה בגלל שנשרף HDD או בגלל שדורון גלב בכבודו ובעצמו (מנהל החווה של 012) מנתק לך את השרת מהחשמל 3 פעמים ביום.
הלקוח אמור לחשוב כמו נעל - אני מקבל מה ששילמתי עליו או לא?
זה לא משנה בכלל אם הלקוח לא מקבל את האחסון שלו בגלל X או בגלל Y.
זה גישה ישראלית טיפוסית מסריחה של "מה אני יעשה ?" "אני באמת משתדל"
בכל עסק יש אלמנט שנקרא אחריות. והרבה אנשים כאן מעדיפים להשמיץ מאשר לשאת באחריות מול הלקוחות.
מקווה שהבהרתי את עצמי.
המשך יום נעים,
|
יואב, איל זה שם נפוץ, אני לא חושב שליאור התכוון אלי
בכל אופן עצוב לשמוע, gamexpress, מקווה שתחזרו בקרוב בכוחות מחודשים.
כל הכבוד לכם על ההודעה באתר.
איל
שרתים.