בגדול אין קשר בין הערוץ ובין הפרסומות שמופיעות באתר.
הערץ מיועד עבורך במקרה שיש לך מספר קמפיינים באתר או במספר אתרים. לכל קמפיין אתה מגדיר ערוץ והסטטיסטיקות מתחלקות בין הערוצים. ככה אתה יכול לראות שערוץ X לא מכניס בכלל כסף (אין לחיצות או אין המרות) ואז לטפל בו ולנסות לשפר אותו.
לא ניסיתי בפועל, אבל יתכן שבמסנן מודעות תחרותי יש אפשרות לסנן אתרים לפי ערוץ ולא לכל החשבון.
לעוד מידע על אדסנס ושיטות שיווק אחרות, אתה מוזמן לבקר ב
בלוג