ציטוט:
נכתב במקור על ידי Servline
שמע, שבן אדם פונה לחברה כמו פרש סרב והם מתחייבים ל24/7 אז מן הראוי לקבל שירות 24/7.
הלקוח צריך לקבל מה שהוא שילם עליו נקודה.
|
היי,
תראה לי איפה רשום שהעסק של גיא מתחייב ל24 שעות תמיכה? לפי מה שידוע לי הוא נלחם בתופעה הזאת של 24 שעות תמיכה מה שלא ריאלי לעסקים שנמצאים פה בהוסטס (רובם).
עדכון: כנראה שבעוד חצי שעה +- כשיגיעו לחווה יסודר.
(אגב, הנפילות שהיו היום היו עקב הגדרת ההארדיסק...).