ציטוט:
נכתב במקור על ידי Art Watch
DAN1O אתה צריך ללכת ללמוד על התמקחות, זו הצעה בונה.
אתה בתור לקוח רוצה לצאת מורווח יותר וכמה שפחות מופסד, אתה מקבל הצעת מחיר ומתמקח, מנסה להוריד פה ושם את המחיר ובאיזושהי דרך אתה מגלה דברים אחרים.
אני אתן לך דוגמה:
לפני מספר חודשים הייתה בעיה באינטרנט של בזק שלי, ובנוסך שילמתי עליו די הרבה כסף.
התקשרתי לבזק ודרשתי מהם לתקן את העביה, ובנוסף להפסיק להעביר הועדות ספאם לאימייל שלי, שעדיין מגיעים לצערי.
בנוסף, איימיתי שבמידה והדבירם האלו ישמיכו - אני אעזוב.
מיד העבירו אותי למנהל שירות לקוחת - קיבלתי חצי מחיר ואנטי ספאם מתנה לשנה.
קח את זה לצומת ליבך.
|
אבל יש הבדל בין זה לבין חברת איכסון, בין להתמקח ולהגיד אני עוזב לבין "אחי תעשה הנחה אל תהיה זונה" ותאמין לי שתקלתי בזה.
ואני חושב שאם הוא אמר לו שאין זה המחירים וזהו, לא צריך להילחם.
אני גם לא אוהב דברים כאלה, וזה קרה לי לא פעם אחת.