לקוח יקר,
כחלק משינויים מסויימים שנערכו אצלנו בשבועות האחרונים ישנם כמה שינויים שעלייך לדעת עליהם:
א. נוספו מוקדניות חדשות אשר יענו אוטומטית לטלפונים שלכם במידה ולא יהיה מענה אצל אחד מאנשי הצוות (העברה אוטומטית של השיחה למרכזיה).
ב. בשעת תקלה, מוקדניות אלו ירכזו את שיחות הלקוחות וירשמו אותן, אנא דעו כי בזמן תקלה אנו עושים כל מאמץ לפתורה בזמן הקצר ביותר, הודעות אלו יועברו אלינו במהלך הטיפול - אנא, במידה והתקשרתם כבר, תמתינו בסבלנות עד לפתרון התקלה בשלמותה.
ג. נוספה \"מערכת חנות\" אשר באמצעותה תוכלו לרכוש פריטים ONLINE בחיוב כרטיס אשראי או חשבון הטלפון שלכם (זמין כרגע רק לשרתי רדיו). לפרטים נוספים
http://order.actserv.net או בעמודי הרכישה השונים באתר.
ד. קטגוריית \"אירוח האתרים\" ירדה זמנית מאתרינו, במידה וברצונכם לקבל הצעת מחיר אנא שלחו מייל לכתובת
omer@actserv.net ותענו בהקדם.
ה. לכל תקלה\\שאלה\\מענה, הדרך הכי פשוטה מבחינתכם להשיג אותנו היא באימייל. האימיילים שלנו נבדקים ונענים אחת לכמה שעות - כל עוד העניין לא דחוף, אנו מבקשים כי הפניות אלינו יבוצעו באמצעות המייל. אנו מבטיחים לכם כי בזמן תקלות אנו עושים את המקסימום לפתור את התקלה במהירות המירבית - כמו שזה אינטרס שלכם, זה גם האינטרס שלנו.
תודה על ההקשבה והסבלנות,
לכל שאלה או בקשה נוספת אתם מוזמנים לפנות אלינו לכתובת
omer@actserv.net או לכתובת
acc@actserv.net , נשמח לעמוד לרשותכם
בברכה,
צוות ActServ.net
**** הודעה זו נשלחה במייל לכלל לקוחותינו, אך פרסמתי גם כאן ובמקומות נוספים על מנת ליידע את כלל האנשים ****