ציטוט:
נכתב במקור על ידי TaiKaish
טל, כל עניין הסלולארי והחיוב מאוד מאוד מבוקר (מניסיון).
אני בטוח שאם תצלצל לדוגמא לאורנג' ותגיד שיש לך בעייה עם smsli שהמספר שלה הוא XXXX,
הם יפנו את הבעייה אל הספקית של המספר וכך הלאה אל smsli והם מצידם יהיו חייבים ליצור איתך קשר.
ואת כל זה אני אומר מניסיון של הצד של הספק (החל משירותיי sms שסיפקתי בעצמי ועד לחברה של אבא שלי שעובדת עם כל תחום הסלולאר). שיהיה לך בהצלחה!
|
זה בדיוק מה שאמרתי, מישהו ניסה?