אשכול
:
שאלה | SSH , בפתיחת שרת רדיו
View Single Post
14-05-07, 13:44
# 3
yoya10
חבר וותיק
דירוג מסחר: (
0
)
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Feb 2006
הודעות: 1,582
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
4EvEr
מה אתה מנסה להעביר ? איזה קובץ?
של השואט קאסט..בעזרת הפקודה שציינתי
[של השרת דרך שואט קאסט]
yoya10
צפיה בפרופיל גלוי
שלח הודעה פרטית אל yoya10
מצא הודעות נוספות מאת yoya10