View Single Post
ישן 12-06-07, 15:32   # 3
shayb
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: חדרה
גיל: 40
הודעות: 2,598

shayb לא מחובר  

זה ממש לא אמור להיות ככה.
במידה ועשית ביטוח טלפוני. זאת אומרת התקשרת למוקד שירות הלקוחות ופתאום באמצע היום החלטת לעשות ביטוח מן הסתם כי קרה משהו למכשיר.
רק אז אתה אמור להתחייב לשנה ביטוח.

ברגע שיש לך ביטוח מהיום שרכשת את המכשיר,או ברגע שהלכת לנקודת שירות ועשית ביטוח אתה יכול בחודש אחד לתקן את המכשיר 20 פעם ולא יכולים להכריח אותך להישאר עם הביטוח.
ואני אומר לך את זה מנסיון.
  Reply With Quote