View Single Post
ישן 07-11-05, 22:57   # 10
yoavz
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 346

yoavz לא מחובר  

הדיון לטעמי חשוב מאוד אז אני אמשיך אותו

אני חושב שאולי אני לא הטכנאי הטוב ביותר בעולם - אבל אצלי התנהגות מקצועית זה קודם להכל.
אני נוסע לחו"ל לא לרגל כאבי ראש, אבל הבעיה שגם השותף שלי , תומר, יוצא איתי באותו תאריך בדיוק.

בעיות של שינוי HOSTNAME וכיו"ב יאלצו להתעכב עד לשובי אבל מה קורה במקרה של נפילה של אחד מהשרתים ? שאני מקווה שעד הנסיעה הנ"ל מספרם יגדל (כרגע 3) מה לקוח אמור לעשות במקרה שנופל לו שרת המשחק?
לא יכול להיות ש-8 ימים לא יהיה להם מענה.

וליאיר יקירי, אין לי שם אפשרות לשבת בקפה אינטרנט.

המשך יום נעים!
  Reply With Quote