הדיון לטעמי חשוב מאוד אז אני אמשיך אותו
אני חושב שאולי אני לא הטכנאי הטוב ביותר בעולם - אבל אצלי התנהגות מקצועית זה קודם להכל.
אני נוסע לחו"ל לא לרגל כאבי ראש, אבל הבעיה שגם השותף שלי , תומר, יוצא איתי באותו תאריך בדיוק.
בעיות של שינוי HOSTNAME וכיו"ב יאלצו להתעכב עד לשובי אבל מה קורה במקרה של נפילה של אחד מהשרתים ? שאני מקווה שעד הנסיעה הנ"ל מספרם יגדל (כרגע 3) מה לקוח אמור לעשות במקרה שנופל לו שרת המשחק?
לא יכול להיות ש-8 ימים לא יהיה להם מענה.
וליאיר יקירי, אין לי שם אפשרות לשבת בקפה אינטרנט.
המשך יום נעים!
|