אשכול
:
שאלה בנוגע ל:מרלין
View Single Post
25-07-07, 23:24
# 6
yoya10
חבר וותיק
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Feb 2006
הודעות: 1,582
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
hod206
שאם מישהו משלם שקל לקליק, אתה תקבל על הקליק הזה 30 אג'.
רווחים די נמוכים לא?..
גוגל לדעתי הרבה יותר
yoya10
צפיה בפרופיל גלוי
שלח הודעה פרטית אל yoya10
מצא הודעות נוספות מאת yoya10