אשכול
:
[עיצוב] הוסטינג חדש שלי !!
View Single Post
30-07-07, 12:36
# 8
yoya10
חבר וותיק
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Feb 2006
הודעות: 1,582
נחמד..
זה רק אצלי או שהלוגו לא חתוך טוב?..
הלוגו מפוקסל במסגרת של התמונה של השרת
תתקן.. יהיה נחמד
בהצלחה
yoya10
צפיה בפרופיל גלוי
שלח הודעה פרטית אל yoya10
מצא הודעות נוספות מאת yoya10