ציטוט:
נכתב במקור על ידי Pentagon
זה מה שאני חשבתי, תמיכה יותר גרוע מזאת לא תצליח לקבל. ב5 פניות לאחת הם חזרו והנציג היה יותר מלא מקצועי. הוא אמר לי שהוא יט]ל בבעיה, יומיים אחרי אני מגלה בטעות בפאנל ניהול שהם לא הגדירו לי asp.net (ואני הפעלתי אותו מהפאנל). התומכים שלהם לא מכירים פונקציות כל כך פשוטות בפאנל, במיוחד כשהם קיבלו מימני הכוונה מכל הניסיונות שעשיתי (שPHP עובד, HTML עוד ורק asp.net לא עובד).
|
"ואני הפעלתי אותו מהפאנל"
מטרת פאנל ניהול לתת את כל הכלים ואפשרויות להפעלה עצמי.
התומך יבין שאין לך אפשרות להפעיל את ASP.NET דרך פנל ניהול , בדק ולא ראה בעיה כלשהי.
אחרי כל פנייה חזרנו אלך עשרות פעמים והטלפון או תפוס או אין מענה.
ממלץ בפעם הבאה לפתוח פנייה דרך ממשק פניות כי הטלפון שלך כל הזמן תפוס.
http://kb.joinweb.co.il/Customer/SubmitTicket.aspx
מוזר שמשתמש בשירותי איחסון שלנו כבר יותר מ-4 חודשים ורושם בכל הפורומים שאתה אינו מרוצה,
אולי בגלל סיבה אחרת כלשהי...
במקרה שישנם שאילות לגבי בעיות כלהם אתה מוזמן לפנות אלי ישירות לדואל : dani [AT] joinweb.co.il