אשכול
:
[עיצוב] מבקש ביקורת על עיצוב שהכינו לי
View Single Post
02-08-07, 00:29
# 3
yoya10
חבר וותיק
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Feb 2006
הודעות: 1,582
אהבתי את הסגנון עיצוב
נחמד
בהצלחה
yoya10
צפיה בפרופיל גלוי
שלח הודעה פרטית אל yoya10
מצא הודעות נוספות מאת yoya10