אני לא כל כך בקיא בתכונות המערכת,אבל אם 2 דברים אלו עוד לא קיימים במערכת,יהיה מצוין להוסיפם:
1.להוסיף לוח שנה שדרכו יהיה אפשר לעקוב אחרי מתי נגמרות החבילות של כל לקוח ומועדי תשלום מסוימים,ובכלל.
2.שאחרי הוספת לקוח למערכת,המערכת תשלח אוטומטית מייל ללקוח עם פרטי יצירת הקשר שנרשמו במערכת ופרטי יצירת הקשר של החברה. ימנע בעיות ובמייל אחד יהיו כל דרכי יצירת הקשר של העסק. כמו כן הוספת דרכי יצירת הקשר של הלקוח תמנע בעיות בהקלדת הפרטים במידה והיו כאלה.
לדעתי,אם תיישם 2 דברים חשובים אלו,מערכתך תהיה חובה לכל עסק היום,ואף תוכנה אחרת בתשלום לא תוכל עליה.
תודה על עבודתך הנפלאה
אור
|