תומר מה עם כרטיסי לקוח?
מה בעצם הרעיון? לי יש עסק איחסון אתרים. פתחתי כרטיס לקוח לאחר שהוא שילם והכל.
כל פעם שהוא פונה למחלקת תמיכה מישהו מהמחלקה יוכל להכנס למערכת ולהוסיף את הבעיה של הלקוח והדרך טיפול בו. ככה אני אוכל לעשות מעקב אחרי הלקוחות, לראות למי יש הרבה בעיות ובמידת הצורך לפנות אליו באופן אישי ולשוחח איתו ולראות איך השירות מבחינותו ואולי לעזור לו בעצמי.
בקיצור, כרטיס לקוח והרשאות שונות למערכת. איש תמיכה לא יכול לפתוח כרטיס לקוח חדש ולראות כמה הלקוח משלם למשל.
__________________
Alter.
|