לוח זמנים (פגישות וכל החרטא הזה),
פאנל משימות (אתה תכתוב דברים שאתה צריך לעשות כדי לא לשכוח),
ניהול כספים (תבדוק כמה הוצאות וכמה הכנסות היה לך מתאריך מסויים עד לתאריך מסויים, תבדוק לפי המשכורות של העובדים כמה צפוי שתפסיד החודש וכמה צפוי שתרוויח לפי המכירות),
דואר אלקטרוני (יהיה מאוד נוח אם כשתיכנס לתוכנה ויש לך למשל הודעות בדואר, אתה תוכל לקרוא את הדואר ישר מהתוכנה, ולשלוח אימייל ישר מהתוכנה).
יש עוד מלא אני יציע יותר מאוחר...
בהצלחה עם החברה
