אוקיי, תודה על הרעיונות.
ניהול כספים זה משהו מאוד שגוי לעשות לפחות בחברות כמו שלנו כי זה דבר מאוד מאוד דינאמי. בשביל זה יש רואה חשבון שיעשה את זה.... ניהול כספים זה משהו בהשערה... לא משהו שאפשר באמת לעקוב אחרי זה לכן אני גם לא עושה את זה כי זה סתם עוד כאב ראש....פאנל משימות יש כבר זה נקרא אצלי "ניהול פרויקטים".
שעות לכל עובד, יש משהו מתקדם שבניתי שאולי אני אפיץ בגירסת Beta פה בחינם ללא תשלום כמובן אחרי שאני ארשום את זה בירושלים כדי למנוע העתקות.
