
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
בשתי מילים - גועל נפש
תגיד לי יאיר איפה אתה חי ? בהונלולו ?
אתה מודע לעובדה שמדובר כאן בהוצאת דיבה ושזה כבר מעבר ל "אזהרה" ?
אתה מודע לעובדה שאפשר לתבוע אותך על דבר כזה ?
זה כמו שתתפוס את 012 בתקלה או את 013 או כל חברה אחרת ותגיד , הנה יש להם נפילות , תקנו שרתים וכו' .
זה פשוט לא הולך ככה . הם פשוט יתבעו לך את הצורה .
כנראה שכשיש לחברה אחרת בעיות (מי יודע זאת כמוני) אתה פשוט מסופק מזה (מינית כנראה) .
ככה זה גם אצלי , כשיש הודעה לטובת או לרעת החברה אתה תמיד תנסה לעקוץ ולהרוס למתחרות שלך .
ואני אגיד לך משהו יאיר - פעם אתה למעלה פעם אתה למטה
עכשיו אתה למעלה אולי , אבל יבוא יום ותהיה למטה והמתחרות שלך יהיו למעלה . זכור את המשפט הזה טוב טוב ושמור אותו בצילום מסך או כתבן או Whatever .
ומה עוד , שכבר 4 עמודים זה נמשך ונמשך ואף מנהל בכיר לא חושב בכלל ולא מעלה בדעתו לנעול את הנושא הלא אובייקטיבי הזה .
תגידו לי , קהילת הוסטס זה מקום עם פיקוח או מה ?
זו לא פעם ראשונה שמקרים של ביקורות כמו של יאיר מלא האינטלגנציה שלנו מופיעות כאן ונמשכות עד 3 , 4 ואפילו 5 עמודים של תגובות .. במקרים הגרועים גם 6 ..
אני פשוט .. פשוט .. מזועזע
|
אין לך בושה?
אני יכול להביא לפחות 10 לקוחות שאתה עבדת עליהם!
היום אני התקשרתי אליך והבאת לי 4 תירוצים:
1)אני בת"אואני אבוא ב-7
2)הפלאפון שלי נשבר ואני לא יכול לראות שיחות נכנסות
3)יש לי בעיה של לאגים ואני מעביר אותך ועוד לקוח לשרת שהוא זמני
שהתקשרי אליך אחרי חודש אתה אמרת לי"איפה הייתה אחי 3 שבועות",איפה אתה הייתה?!?!?!
ואם מדברים תביעות,אז מי שעושה את כל הבאלגם זה אתה
אתה צריך להתבייש!,
נ.ב
הגדשתי לך חתימה,
